ტრენინგის მეშვიდე დღე
გავიარეთ V, VI, VII მოდულები; დაწვრილებით განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები, სასწავლო პროექტის გეგმის სასწავლო პროცედურები, მოსწავლის საჭიროების შეფასება, შეფასების რუბრიკებიდან განვიხილეთ: გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია, დიფერენცირებული სწავლება, მოსწავლის ნაშრომის შეფასებები, პროექტის შეფასების რუბრიკა, პროექტის მახასიათებელი ჩეკლისტი, სასწავლო პროექტის ჩეკლისტი და სხვა. ეს ტრენინგი ასევე იყო მრავალი ინფორმაციის მომცველი და საინტერესო. კიდევ ერთხელ ვისაუბრეთ იმ ფაქტზე, რომ თავისი შინაარსით პროექტი მრავლის მომცველია
გავიარეთ V, VI, VII მოდულები; დაწვრილებით განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები, სასწავლო პროექტის გეგმის სასწავლო პროცედურები, მოსწავლის საჭიროების შეფასება, შეფასების რუბრიკებიდან განვიხილეთ: გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია, დიფერენცირებული სწავლება, მოსწავლის ნაშრომის შეფასებები, პროექტის შეფასების რუბრიკა, პროექტის მახასიათებელი ჩეკლისტი, სასწავლო პროექტის ჩეკლისტი და სხვა. ეს ტრენინგი ასევე იყო მრავალი ინფორმაციის მომცველი და საინტერესო. კიდევ ერთხელ ვისაუბრეთ იმ ფაქტზე, რომ თავისი შინაარსით პროექტი მრავლის მომცველია
No comments:
Post a Comment