ტრენინგის მესამე დღე
ტრენინგზე განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების გამოყენების მნიშვნელობაზე თემის აღწერის დროს. გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას. გავეცანით, თუ როგორ უნდა გაფორმდეს პროექტის პირველი გვერდი, განვიხილეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო სიტყვებს, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითებს(ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები). მნიშვნელოვანი იდეების გამომხატველ სიტყვებს ზოგადი კითხვების დასაწერად. ამ საკვანძო კითხვების შედგენას ჩვენი სასწავლო პროექტისთვის. ისევ გადავხედეთ სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს და ისევ გავუსვით ხაზი იმ გარემოებას, რომ ჩვენი პროექტი უნდა აკმაყოფილებდეს ჩეკლისტში მოცემულ კრიტერიუმებს. ტრენინგი მრავალი საინტერესო ინფორმაციის მომცემი იყო.
ტრენინგზე განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების გამოყენების მნიშვნელობაზე თემის აღწერის დროს. გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას. გავეცანით, თუ როგორ უნდა გაფორმდეს პროექტის პირველი გვერდი, განვიხილეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო სიტყვებს, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითებს(ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები). მნიშვნელოვანი იდეების გამომხატველ სიტყვებს ზოგადი კითხვების დასაწერად. ამ საკვანძო კითხვების შედგენას ჩვენი სასწავლო პროექტისთვის. ისევ გადავხედეთ სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს და ისევ გავუსვით ხაზი იმ გარემოებას, რომ ჩვენი პროექტი უნდა აკმაყოფილებდეს ჩეკლისტში მოცემულ კრიტერიუმებს. ტრენინგი მრავალი საინტერესო ინფორმაციის მომცემი იყო.
No comments:
Post a Comment